Історія заводу

1965

10 листопада створено підприємство - "Дрогобицький автокрановий завод" шляхом відокремлення цеху №36 Львівського заводу автонавантажувачів. Новому підприємству передано незавершене будівництво заводу пральних машин в північно-східній частині Дрогобича. 

1966

6 січня підприємство  перейменовано у "Дрогобицький завод автомобільних кранів", а через два місяці виготовлено перший автокран ЛАЗ-690 вантажопідіймальністю 3 тонни на шасі ЗиЛ-164А. 

1967

Модернізовано автокран ЛАЗ-690А, збільшено його вантажопідіймальність до 4 тонн. Новий автокран входить в серію як К-46 на шасі ЗІЛ-130. Протягом року виготовлено 3 250 автокранів даної моделі. Дрогобицькі автокрани почали поставляти в усі регіони СРСР.



1971

На виставці ВДНХ СРСР в м. Москва  продемонстровано нову модель автокрана КС-2561Е вантажопідіймальністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130. Протягом року випущено 2 917 автокранів даної моделі. Крани експортують в Угорщину, Болгарію, Монголію, Корею, Іран, В'єтнам та інші країни.

  

1973

Освоєно випуск першого автокрана з гідравлічним приводом моделі КС-2571Е вантажопідіймальністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130, який в цьому ж році демонструють на  ВДНХ СРСР в м. Москва, а також на міжнародних виставках у Болгарії, Угорщині, Югославії, Польщі.

1982

Впроваджено в серійне виробництво новий автокран КС-3575А вантажопідіймальністю 10 тонн на шасі ЗІЛ-133ГЯ, який згодом став найбільш популярним, по суті, візиткою підприємства.

1984

Розпочато випуск автокранів КС-4574 вантажопідіймальністю 20 тонн на шасі КАМАЗ. Даний кран відрізняється від попередників поліпшеними швидкісними  та експлуатаційними параметрами, збільшеною висотою підіймання вантажу. Укомплектований мікропроцесорним обмежувачем вантажопідіймальності, опалювальною установкою.

1989

Успішною діяльністю підприємства зацікавилась найвідоміша в світі компанія-виробник кранів “LIEBHERR”. Дрогобицький автокрановий відвідав  засновник цієї компанії  Ганс Лібхер. Ключовою темою переговорів було виготовлення на потужностях ДЗАК гідроциліндрів  та інших комплектуючих для  німецьких кранів.

1994

Автокран  КС-4574 модернізовано в нову модель КС-4574А. Вантажопідіймальність збільшено до 22,5т. Розширено модельний ряд шасі для монтажу автокранів. Модель КС-4574А почали встановлювати на шасі КрАЗ-250, КрАЗ-255Б, КрАЗ-260.

2003

Дрогобицькі автокрани ідентифіковано брендом “СИЛАЧ” і логотипом “DAK”. Абревіатуру змінено з КС на КТА (кран телескопічний автомобільний). Розпочато випуск автокранів КТА-14, КТА-16 на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ. 

2005

В серійне виробництво впроваджено автокран КТА-18 вантажопідіймальністю 18т на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ.

2006

Розроблено кран-маніпулятор «ПРАКТИК КМ-9,8” та  виготовлено його дослідні взірці. В серійне виробництво впроваджено автокран КТА-25 вантажопідіймальністю 25т на шасі МАЗ, КАМАЗ, КРАЗ.

2007

На виставці “СТТ-2007”, м. Москва,  продемонстровано автокран КТА-32 вантажопідіймальністю 32т, обладнаний 4-х секційною стрілою.

2008

Дрогобицький автокран вперше змонтовано на шасі “не радянського” виробника — FORD Cargo 3430D.

2009

Створено спільні підприємства зі складання і продажу автокранів “СИЛАЧ” в Індії та Білорусі. З заводу відправлено перші партії машкомплектів кранових установок для монтажу на шасі місцевих виробників.



2010

Спільно з словенською фірмою “SMM” розроблено і виготовлено перший взірець баштового самомонтуючого крана КБА-201 “ФОРТІС”.
Вперше автокрани почали комплектувати стрілами з гнутого профілю та радіодистанційним управлінням.



2011

В серійне виробництво запущено автокран КТА-50 в/п 50т, з 5-ти секційною стрілою з гнутого профілю сталі DOMEX 960. Робочі операції виконуються джойстиками, кран укомплектований радіодистанційним управлінням. Завдяки сучасному дизайну і характеристикам  кран не поступається європейським аналогам.



2011

Розпочато випуск нового виду техніки. Сміттєвози з об'ємом бункера 15,5 куб. м. із заднім завантаженням побутових відходів широко затребувані в комунальному господарстві.



 

 

2012

Випущено перший телескопічний автогідропідйомник. Робоча висота платформи 27 метрів, підіймальна здатність 300 кг.