КТА-25.02 - подовжена стріла, збільшений виліт!

      Задум появи автокрана вантажопідіймальністю 25 тонн із збільшеною стрілою визрів в управлінських і конструкторських кабінетах ПАТ “ДЗАК” досить давно. Його втіленню в реальність сприяли позитивні відгуки ринку, що відзначали надійну роботу та хороші експлуатаційні характеристики вже добре відомого в той час трьохсекційного автокрана КТА-25. Каталізатором реалізації даної ідеї були також думки, які доносились з експертного середовища, і полягали в рекомендаціях щодо більш повної реалізації 25-тонним автокраном свого вантажопідіймального потенціалу. Ще одним фактором, що прискорював поповнення ряду СИЛАЧів новою моделлю було те, що найбільш затребуваний на ринку КТА-25 потребував впровадження нових технічних рішень, які би модернізували його відповідно до вимог часу як в плані покращення технічних характеристик, так конструкції і дизайну. Тоді стало очевидним, що поповнення спектру автокранів новою моделлю 25-ти тонника з чотирьохсекційною стрілою є справою найближчої перспективи. Клопітка робота заводських конструкторів з проектування нового автокрана, а заодно і досвід, помножений на оптимізм, невдовзі дали свій результат. Зараз вже з впевненістю можна сказати, що задум вдалося реалізувати в повній мірі. Більше того, прив'язка першого зразка даної моделі до шасі Mercedes Benz Actros свідчить про її не стільки внутрішню, як зовнішню орієнтацію, в тому числі і європейську, з високими стандартами якості та жорсткою конкуренцією.

        “Місія” в автокрана КТА-25.02 така ж, як і в його попередника. Це підіймання вантажів масою до 25 тонн, однак на більшу висоту, що сягає 32 метрів при вильоті стріли 26 метрів. Ефективна робота на збільшених вильоті і висоті- основний принцип, закладений при проектуванні даної моделі. Покращені вантажовисотні характеристики мають неабияке прикладне значення, розширюючи межі застосування крана. Так, наприклад, якщо автокран з трьохсекційною стрілою може працювати при будівництві максимум шестиповерхових будинків, то КТА-25.02 без проблем піднімає вантаж до рівня десятого поверху.

     Основний механізм автокрана- стріла- складається з чотирьох секцій, дві з яких телескопуються гідроциліндрами, а остання поліспастним механізмом оригінальної натяжної конструкції. Це забезпечує більш плавну роботу стріли та полегшує її обслуговування. Секції виготовлені із багатогранних нетипових профілів, отриманих з імпортної високоміцної сталі S460 методом гнуття. Гнутий профіль надає стрілі більше гнучкості, рівномірно розподіляючи напруження по всій її довжині, дозволяє знизити рівень напружень нижньої рами і виносних опор. А це, в свою чергу, підвищує її міцність, зменшує масу та гарантує виграш в технічних характеристиках. В гідросистемі крана і гідроциліндрах застосовуються ущільнення і з'єднання трубопроводів провідних світових брендів: “Simrit”, “Parker”. Комплектація поліамідними блоками зменшує тертя між стінками та канатом, підвищуючи ресурс експлуатації каната. Застосування гідророзподільника з електронним пропорційним управлінням фірми “Sauer-Danfoss” з вмонтованими джойстиками забезпечує плавність, легкість і точність виконання робочих операцій. Як опція, керування може здійснюватись і дистанційно за допомогою переносного пульта. Переваг в радіодистанційного управління більш, ніж достатньо. Це безпровідне переміщення пульта керування, вибір оператором зручного місцезнаходження, високий рівень безпеки та ефективності експлуатації автокрана. В КТА-25.02 як економний варіант передбачено і ручне управління за допомогою важелів.

          Стійкість крана в роботі на значних вильотах стріли - основна функція опорного контура, що в КТА-25.02 складається з чотирьох опор, передні з яких є поворотними, а задні висувними. Опори теж виготовлені з високоміцної сталі S460. Трапецієподібний опорний контур розміром 5,8х7,2х6,05м (ШзхДхШп) і технічно грамотна конструкція опорної рами забезпечують кругову зону роботи крана. ЇЇ поверхня облицьована алюмінієвими рифленими настилами, а поворотна частина кожухами із склопластику, в одному стилі з кабіною і стрілою. Для полегшення виконання сервісних робіт редуктор обертання поворотної частини крана розміщений з правого боку поворотної рами. Кран комплектується поліамідними підп'ятниками, які в транспортному положенні кріпляться до кожного з аутригерів, максимально наближено до зони їх встановлення при висунутих опорах.

    В комплект автокрана КТА-25.02 також входить додаткова гакова підвіска вантажопідіймальністю 18 тонн, яка встановлюється при потребі підіймання вантажів з більшою швидкістю при кратності поліспаста m=4, m=1.

         Для збільшення висоти підіймання призначений решітчастий подовжувач стріли довжиною 9 метрів, що є ще однією перевагою даного крана.

         Безсумнівно, технічні характеристики — це найважливіше. Однак, і дизайн крана відіграє немалу роль. Адже, це і зручність роботи кранівника, і зовнішня привабливість самого транспортного засобу. Одним з основних вузлів, де реалізована ідея підвищеного комфорту, є кабіна- простора і зручна. Виготовлена із склопластику із застосуванням волокнистих матеріалів, вона є міцною та шумонепроникною, в цей же час зберігає тепло в холодну пору. Панорамне полікарбонатне скло є випуклим, що значно підвищує оглядовість, не засліплює оператора. Стандартно кабіна укомплектована обігрівачем і вентилятором. Як опція в крані встановлюється кондиціонер фірми Dirma чи іншого бренду, обраного замовником.

        Кран КТА-25.02 встановлюється на 3-х осне шасі як широко застосовуваних моделей МАЗ, КРАЗ, КАМАЗ, так і провідних світових брендів Mercedes, SCANIA, MAN. Отже, критерієм для підбору шасі є виключно відповідність його конструктивних та технічних параметрів.

         Безперечно, що трьохсекційний СИЛАЧ КТА-25 ще довго буде “хітом” продажу і “королем” ринку, але поряд з ним здобуватиме провідні позиції та добру репутацію і КТА-25.02. Не як конкурент чи альтернативний варіант для свого попередника, а як кран з більшим потенціалом і можливостями, що знаходять своє відображення у його застосуванні та вимогах часу.

 

 

 



КТА-25.02 -  подовжена стріла, збільшений виліт!

КТА-25.02 -  подовжена стріла, збільшений виліт!

КТА-25.02 -  подовжена стріла, збільшений виліт!