Технічне обслуговування

Технічне обслуговування (ТО)- операція чи комплекс операцій щодо підтримки працездатності (справності) автокрана чи іншої продукції та запобігання виникненню дефектів під час використання її за призначенням, зберіганні та транспортуванні.

Технічне обслуговування автокрана включає:

  • щоденне технічне обслуговування (ЩТО)
  • перше технічне обслуговування (ТО-1)
  • друге технічне обслуговування (ТО-2)
  • сезонне технічне обслуговування (СТО)

ЩТО кранової установки проводиться кранівником перед кожним виїздом або початком роботи, незалежно від числа змін.


ТО-1 проводять в об'ємі:
      - кранової установки через кожні 150 годин роботи крана по лічильнику мотогодин, але не рідше одного разу в квартал.


ТО-2 проводять в об'ємі:
      - кранової установки через кожні 600 годин роботи крана по лічильнику мотогодин, але не рідше одного разу в півріччя.


СТО проводиться 2 рази в рік при переході на осінньо-зимовий і весняно-літній періоди експлуатації. СТО може поєднуватися з ТО-1 чи ТО-2.


    Перелік робіт, які виконуються при технічному обслуговуванні, і їх послідовність подані в інструкції з експлуатації автокрана.

 

Технічне обслуговування автокранів “СИЛАЧ” в межах гарантійного періоду  проводиться виключно на ПАТ “ДЗАК” або акредитованих сервісних центрах. Покупець автокрана в строк не пізніше 20 днів з моменту його придбання (але в будь-якому випадку до моменту проведення ТО-1) повинен  зареєструватися в найближчому сервісному центрі ПАТ “ДЗАК” в радіусі 250 км.

При відсутності в регіоні експлуатації крана акредитованого ПАТ “ДЗАК” сервісного центру, володілець згідно з письмовим погодженням з виробником може проводити технічне обслуговування самостійно, дотримуючись вимог, наведених в паспорті та інструкції з експлуатації.
Володілець автокрана зобов'язаний своєчасно проводити технічне обслуговування тільки в тому сервісному центрі, де він поставлений на облік.

При необхідності термінового проведення робіт по технічному обслуговуванню в іншому регіоні володілець крана має право звернутися за допомогою в будь-який інший сервісний центр, попередньо погодивши це сервісним центром, в якому зареєстрований кран.

Контроль за своєчасністю проведення чергового техобслуговування здійснює володілець крана.