Конкурентні переваги
Для підвищення технічного рівня і підвищення надійності в кранах реалізовані наступні конструкторські рішення:
- Кран автомобільний з п'ятисекційною телескопічною стрілою КТА-50 вантажопідіймальністю 50 тонн призначений для навантажувально-розвантажувальних робіт на розосереджених об'єктах. Кран змонтований на чотирьохосному шасі автомобіля. Застосування шасі з даною колісною формулою, а також вперше впроваджена у вітчизняному кранобудуванні ідея використання додаткових знімних противаг (до 6т, що окремо транспортуються), розміщених в монтажному режимі між першою і другою віссю шасі, забезпечує крану як транспортному засобу оптимальний розподіл навантажень на осі шасі.
- Кран обладнано гідронасосом, гідромоторами, планетарною лебідкою російських виробників, а також редуктором повороту РМР (Італія), що довели свою надійність в роботі і простоту в обслуговуванні на серійних кранах виробництва ПАТ “ДЗАК”. В гідросистемі крана і в гідроциліндрах використовуються ущільнення, з'єднання трубопроводів провідних світових фірм: “Simrit”, “Parker”, що дозволило значно підвищити надійність роботи.
- Застосування гідророзподільника з електронним пропорційним управлінням виробництва фірми “Sauer-Danfoss” в комплексі з сидінням кранівника, з підлокітниками і підголовником виробництва фірми “Пілот” з вмонтованими джойстиками забезпечує плавність, легкість и точність управління. Знижується втомлюваність оператора, підвищуються безпека і продуктивність робіт.
- В металоконструкціях поворотної платформи, опорної рами і висувних опор застосовується високоміцна сталь S700MC, що в комплексі з проведенням розрахунків методом кінцевих елементів однією з найсучасніших компютерних розрахункових програм „Cosmos works” дало можливість отримати кран оптимальної маси, здатний пересуватися дорогами загального призначення.
- Кран з п'ятисекційною стрілою, виготовленою з гнутого профілю з високоміцної сталі S700MC, S960MC. Привід висування секцій здійснюється окремими гідроциліндрами. Послідовність висування забезпечується автоматично на базі програмованої мікропроцесорної системи PLUS+1 фірми “Sauer-Danfoss”. Процес висування секцій відображується на дисплеї в кабіні кранівника.
- Для збільшення висоти підіймання гака і розміру підстрілового простору кран може комплектуватися решітчастим подовжувачем довжиною 9 м, що кріпиться до головки стріли. В транспортному положенні подовжувач повернутий і закріплений збоку на стрілі. Переведення подовжувача з транспортного положення в робоче проводиться вручну без застосування додаткових вантажопідіймальних засобів.
- Нова кабіна кранівника з склопластику з панорамним переднім склом має підвищену міцність за рахунок застосування в каркасі металевих прямокутних профілів, сучасний інтер'єр, що включає сучасне сидіння оператора, нові типи облицювальних панелей, клеєні вікна, дизельний опалювач „Планар” з автоматичною електронною системою підтримання заданої температури в кабіні, два склоочисники, склоомивач для очистки переднього і верхнього скла.
- Облицювання на поворотній частині крана виконано з алюмінієвих рифлених листів, інтегрована з інструментальними ящиками, зручними стаціонарними драбинами.
- Кожухи на поворотній частині виконано з склопластику в одному дизайні з кабіною і стрелою з гнутих профілів.
- Безпечну роботу крана гарантує комплекс приладів і пристроїв, включно з мікропроцесорним обмежувачем навантаження ПЗК-30 з цифровою индикацією параметрів роботи на дисплеї в кабіні кранівника. Прилад автоматично здійснює захист крана від перевантаження і перекидання, обладнаний системою координатного захисту крана, необхідною для роботи в тісних умовах, має вмонтований модуль захисту крана від небезпечної напруги для роботи поблизу ліній електропередач і блок телеметричної пам'яті “чорний ящик”, який фіксує робочі параметри і ступінь завантаження крана протягом всього строку експлуатації.
- В краніі передбачена опція радіоуправління приводом виносних опор і кранових операцій з переносного безпровідного пульта. Радіус дії системи до 300м.