Технічне обслуговування
Технічне обслуговування (ТО)- операція чи комплекс операцій щодо підтримки працездатності (справності) автокрана чи іншої продукції та запобігання виникненню дефектів під час використання її за призначенням, зберіганні та транспортуванні. Технічне обслуговування автокрана включає:
ЩТО кранової установки проводиться кранівником перед кожним виїздом або початком роботи, незалежно від числа змін.
Технічне обслуговування автокранів “СИЛАЧ” в межах гарантійного періоду проводиться виключно на ТОВ “ВКФ ДЗАК” або акредитованих сервісних центрах. Покупець автокрана в строк не пізніше 20 днів з моменту його придбання (але в будь-якому випадку до моменту проведення ТО-1) повинен зареєструватися в найближчому сервісному центрі ТОВ “ВКФ ДЗАК” в радіусі 250 км. |
![]() |
При відсутності в регіоні експлуатації крана акредитованого ТОВ “ВКФ ДЗАК” сервісного центру, володілець згідно з письмовим погодженням з виробником може проводити технічне обслуговування самостійно, дотримуючись вимог, наведених в паспорті та інструкції з експлуатації.
Володілець автокрана зобов'язаний своєчасно проводити технічне обслуговування тільки в тому сервісному центрі, де він поставлений на облік.
При необхідності термінового проведення робіт по технічному обслуговуванню в іншому регіоні володілець крана має право звернутися за допомогою в будь-який інший сервісний центр, попередньо погодивши це сервісним центром, в якому зареєстрований кран.
Контроль за своєчасністю проведення чергового техобслуговування здійснює володілець крана.